Rutinní kancelářské práce na úrovni
GroupWare systému
Práce s běžnými dokumenty, dokumentový sklad
- Externí dokumenty
Uživatelé počítačů jsou zvyklí vytvářet dokumenty prostřednictvím nejrůznějších programů, jako je MS Word, MS Excel, kreslící programy, apod.. eKaskáda samozřejmě nemůže sama o sobě uživateli nabídnout funkcionalitu těchto programů, to není jejím účelem. Umožňuje však: - uložit ve své databázi soubory vytvořené prostřednictvím libovolné aplikace,
- sdílet tyto dokumenty s jinými uživateli, propojovat je do karty Souvisí k libovolným objektům, avizovat je, používat jako přílohy e-mailů, apod.,
- editovat je prostřednictvím takového programu, který je na příslušném uživatelském počítači pro práci s příslušným formátem zaregistrován.
- Když uživatel chce dokument zobrazit nebo editovat, poskytne eKaskáda obsah tohoto dokumentu, který má uložen ve své databázi, příslušnému programu a tento program spustí. Uživatel pak pracuje s programem, na který je zvyklí. Při ukončení práce eKaskáda automaticky obsah dokumentu opět uloží zpět do databáze.
- Interní dokumenty
- Interní dokumenty jsou takové dokumenty, pro které má eKaskáda k dispozici vlastní editor. Nemusí tedy spouštět žádný externí program, není při práci s těmito dokumenty závislá na tom, jaké programy jsou nainstalovány na uživatelském počítači.
- Interní dokumenty jsou v eKaskádě uloženy především ve formátu RTF, ale může to být také HTML nebo TXT.
Sdílené kalendáře
- Do kalendáře lze v eKaskádě vkládat nejenom čistě kalendářové Události, ale i další druhy objektů.
Pokud například chcete v určitém čase telefonovat obchodnímu partnerovi, přetáhnete jednoduše příslušnou organizaci do kalendáře. Až nastane správný čas, otevřete kliknutím myši prohlížeč organizace, vše máte při ruce, přímo zde můžete provést záznam o uskutečněném hovoru ... - V kalendáři lze také plánovat čas na plnění Úkolů a dalších firemních procesů, svolávat firemní porady s větším počtem účastníků (záznam o poradě najdou ve svém InBoxu) atd.
Workflow
- eKaskáda umožňuje definování vlastních procesů, jejich etap, podmínek pro přechod do dalších etap.
- Prostřednictvím dialogu Správce procesu si pracovníci předávají odpovědnost za příslušný proces, přitom mají v kartě Souvisí k dispozici vše potřebné, co s daným procesem souvisí.