Technická podpora


Na webových stránkách určených pouze pro uživatele eKaskády je po přihlášení k dispozici ke stažení aktuální verze eKaskády a popisy provedených úprav jednotlivých verzí.


Technická podpora je poskytována prostřednictvím e-mailů, telefonu, KaskHelpDesku, přístupu přes vzdálenou plochu (RDP, TeamViewer) a objednaných servisních výjezdů.

Vzdálená podpora pomocí modulu TeamVieweru

Pro služby formou vzdáleného přístupu k uživatelům eKaskády je k dispozici kromě RDP - Remote Desktop Protokol ( + OpenVPN ) i TeamViewer.
Zakoupili jsme licenci k vyšší verzi systému TeamViewer, rozšiřujeme tím možnosti a umožňujeme uživatelům pohodlnější navázání spojení za účelem vzdáleného přístupu.

Vzhledem k tomu, že TeamViewer umožňuje vlastníkům licence šířit modul QuickSupport jako součást vlastního sw systému, využili jsme tuto možnost a od verze 16.02 je technologie pro vzdálený přístup součástí standardní distribuce eKaskády.

Pro navázání spojení není při použití této technologie nutná téměř žádná konfigurace, kromě potřebné verze eKaskády není nutno nic instalovat. Stačí

  • v eKaskádě spustit v menu Nápověda funkci Povolení vzdáleného přístupu NEBO
  • ve Windows spustit aplikaci v Start / Programy / eKaskáda / Povolení vzdáleného přístupu.

Více viz. Vzdálený přístup k počítači uživatele.