Technická podpora
Na webových stránkách určených pouze pro uživatele eKaskády je po přihlášení k dispozici ke stažení aktuální verze eKaskády a popisy provedených úprav jednotlivých verzí.
Technická podpora je poskytována prostřednictvím e-mailů, telefonu, KaskHelpDesku, přístupu přes vzdálenou plochu (RDP, TeamViewer) a objednaných servisních výjezdů.
Vzdálená podpora pomocí modulu TeamVieweru
Pro
služby formou vzdáleného přístupu k uživatelům eKaskády je k dispozici
kromě RDP - Remote Desktop Protokol ( + OpenVPN ) i TeamViewer.
Zakoupili
jsme licenci k vyšší verzi systému TeamViewer, rozšiřujeme tím možnosti
a umožňujeme uživatelům pohodlnější navázání spojení za účelem
vzdáleného přístupu.
Vzhledem
k tomu, že TeamViewer umožňuje vlastníkům licence šířit modul
QuickSupport jako součást vlastního sw systému, využili jsme tuto
možnost a od verze 16.02 je technologie pro vzdálený přístup součástí
standardní distribuce eKaskády.
Pro
navázání spojení není při použití této technologie nutná téměř žádná
konfigurace, kromě potřebné verze eKaskády není nutno nic instalovat.
Stačí
- v eKaskádě spustit v menu Nápověda funkci Povolení vzdáleného přístupu NEBO
- ve Windows spustit aplikaci v Start / Programy / eKaskáda / Povolení vzdáleného přístupu.
Více viz. Vzdálený přístup k počítači uživatele.